PDA

View Full Version : Pia einai ta zwa sto server?

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17

WhiteGod
02-08-2008, 02:49 AM
den mporeis na katalbeis oti den mporoume na asxolithoume me char pou apo male egine female kai me makrh ksantho malli kai to paizei kai magas?

traba asxolisou me tpt allo re ... milas kai sto bluh..

OXI .. DEN MPOROUN. giati an mporousan tose fores pou mas exoun kanei attack tha to eixan parei. pws sou fanike? min ksana asxolithite me to heine! einai isobio.. ok?

na se rwtisw kai egw... phsteyeis oti an thelame to gaddard den tha to pername???? tha mas stamatagate 50 p00t kai 20 syndicate???? xa0xa0ax0xa0xa0xa00xa kseftiles THIMATAAAAAAAAA.

Kai female pou egine o char mou pali mpales trote
oso gia to kastro ton p00t ela an tolmas na to paris

Mani
02-08-2008, 03:04 AM
Kai female pou egine o char mou pali mpales trote
oso gia to kastro ton p00t ela an tolmas na to paris

Ksanthomalousa kopelia araxe min miy sinxizesai kai sou fygei kanas pontos
H Pros Theou min sou spasei kana nyxi :(

ExOrIsToS
02-08-2008, 03:18 AM
Allo to fight sti gefyra kai allo to na mas parete to kastro... P00t kai syndicate den mas pernousan apo pano sti gefyra tote tha itan periergo.... Sto proto rush pou kanate mesa sto kastro den katafere oute enas na perasei sto throne room xoris na exoume voitheia apo tous NF. Miso party apo interimo irthe kai autoi ftasane otan eixate pesei... Sto 2o rush irthane kai OG alla kai eseis isastan trelo zerg giati ferate mazi kai argonautes kai dark archons.

Ps: Ti provlima exete me tous female chars??? :dwm_swt:

panosp1
02-08-2008, 03:22 AM
Allo to fight sti gefyra kai allo to na mas parete to kastro... P00t kai syndicate den mas pernousan apo pano sti gefyra tote tha itan periergo.... Sto proto rush pou kanate mesa sto kastro den katafere oute enas na perasei sto throne room xoris na exoume voitheia apo tous NF. Miso party apo interimo irthe kai autoi ftasane otan eixate pesei... Sto 2o rush irthane kai OG alla kai eseis isastan trelo zerg giati ferate mazi kai argonautes kai dark archons.

POIO TRELO ZERG GAMO TO 8EO MOU GAMO??!??!?
MA KALA TA PISTEVEIS TORA AYTA POU LES??? SE POIO SERVER PEZEIS ESY ?

feygoume apo ti gefira kai meta tin katifora to miso siege force (30-35 atoma diladi) trwei DC kai vgenoume oloi Heine... Mexri na logaroune oloi kai na janaftiaxtoune ta group eixe katevei olo to NF(command channel 150+) kai perimene sto ejodo tis Heine....

astadiala me sigxisate exo kai douleia na kano... >_<

ExOrIsToS
02-08-2008, 03:26 AM
POIO TRELO ZERG GAMO TO 8EO MOU GAMO??!??!?
MA KALA TA PISTEVEIS TORA AYTA POU LES??? SE POIO SERVER PEZEIS ESY ?

feygoume apo ti gefira kai meta tin katifora to miso siege force (30-35 atoma diladi) trwei DC kai vgenoume oloi Heine... Mexri na logaroune oloi kai na janaftiaxtoune ta group eixe katevei olo to NF(command channel 150+) kai perimene sto ejodo tis Heine....

astadiala me sigxisate exo kai douleia na kano... >_<

Ego paizo ston devviane esu pou paizeis??? Giati de se exo dei se kanena siege alla gia ola exeis apopsi kai milas kai kai isoun ekei. Logare se kana siege kai meta ela na mas ta xanapeis...

panosp1
02-08-2008, 03:49 AM
Ego paizo ston devviane esu pou paizeis??? Giati de se exo dei se kanena siege alla gia ola exeis apopsi kai milas kai kai isoun ekei. Logare se kana siege kai meta ela na mas ta xanapeis...

re trava gamisou pou 8a mou peis logare se kana siege.... skatofasina exeis kai jafnika apopsi....

Ante rift grigora....

Mani
02-08-2008, 03:54 AM
re trava gamisou pou 8a mou peis logare se kana siege.... skatofasina exeis kai jafnika apopsi....

Ante rift grigora....

lol Rift den exei paei pote o exo kai an den exei apopsi enas char pou exp sta 78 kai egine nobl me tosa war poios exei esy pou carebeariases mexri ta 77 kai exeis apopsi GIA OLA ok na kaneis flame ekei pou se pernei kai gia pragmata pou se pernei....

P.SGamw tin douleia mou kai emena THELW ADEIA GAMWWWWWWWWWWWWWW

WhiteGod
02-08-2008, 04:01 AM

rwta manitu kai attila ti problima exi me female chars

WhiteGod
02-08-2008, 04:05 AM
Ksanthomalousa kopelia araxe min miy sinxizesai kai sou fygei kanas pontos
H Pros Theou min sou spasei kana nyxi :(

female char exw pleon sto game kai se ligo allazw kai name . esi foras real life kaltson kai ingame ise kato apo tis foustes ton nf

panosp1
02-08-2008, 04:05 AM
lol Rift den exei paei pote o exo kai an den exei apopsi enas char pou exp sta 78 kai egine nobl me tosa war poios exei esy pou carebeariases mexri ta 77 kai exeis apopsi GIA OLA ok na kaneis flame ekei pou se pernei kai gia pragmata pou se pernei....

P.SGamw tin douleia mou kai emena THELW ADEIA GAMWWWWWWWWWWWWWW

Ntaks to akousame kai ayto.... Ta swat den pane rift...
Kai noble me tosa war?? ROUFLOU ROUFLOU!

Argises na to anafereis to carebeariasma ...Ginese argos mani.. ;/

Etsi eprepe na jekinages kai na me evazes stin 8esi mou... Ntaks mou tin eipes tora to v00lon0 :/

Mani
02-08-2008, 04:06 AM
rwta manitu kai attila ti problima exi me female chars

Kanena re kefte apl den prolave na ngei to Gender Change etrekses na allakseis ayto deixnei apothymeno kai Kseroume ti poustara eisai Gke Gke ?

kata ta alla fora nightmare kanei omorfi antithesi me ta ksantha sou mallia Tellaro

ExOrIsToS
02-08-2008, 04:07 AM

Ante rift grigora....

Ego exo apopsi giati auta pou grafo ta vlepo mesa sto game... Den ta akouo apo tous allous kai kathome oli mera sto blah na milao gi' auta. Loipon poli asxolithika mazi sou karagiozako apotyximene pou kathese kai vazeis to lineage pano apo prosopikes sou filies.

ektorgreat
02-08-2008, 04:08 AM
http://img168.imageshack.us/img168/3417/yodfb0.th.jpg (http://img168.imageshack.us/my.php?image=yodfb0.jpg)
panosp1=yod4 se c4 siege, distixos c3 kai katw tis exw xasi :(
ally reunion ixame wars apo 3x lvl vs covenant kai immos! are abale pws perasane ta xronia! pou einai o cl3opas! pou einai !? kai fisika o ally leader mas immo!111one!! pezame fapes me mercenaries/bp kai mas elege min tous varate einai filoi mas! ffs!

WhiteGod
02-08-2008, 04:10 AM
Kanena re kefte apl den prolave na ngei to Gender Change etrekses na allakseis ayto deixnei apothymeno kai Kseroume ti poustara eisai Gke Gke ?

kata ta alla fora nightmare kanei omorfi antithesi me ta ksantha sou mallia Tellaro

Rwta tin mana sou

Mani
02-08-2008, 04:10 AM
Ntaks to akousame kai ayto.... Ta swat den pane rift...
Kai noble me tosa war?? ROUFLOU ROUFLOU!

Argises na to anafereis to carebeariasma ...Ginese argos mani.. ;/

Etsi eprepe na jekinages kai na me evazes stin 8esi mou... Ntaks mou tin eipes tora to v00lon0 :/

kk diavase kalytera to post mou eipa o exo kai einai alitheia o exoristos den paei rift telos (twra vevaia me to archari gi 13ari as pei oxi :P )

Oso gia ta tosa war mipws thes na sou thymisw posa war eixame palia ?

twra vevaia einai alliws:dem_swt:

Alla den egine 78 kai nobl se 2 mines...

Tyxainei na pezw me exo apo tin arxi pou mpika official kai ayta pou eipes pio panw einai trela akyra

Mani
02-08-2008, 04:11 AM
Rwta tin mana sou

WX xryso mou sou Hrtyhe i prwti sou PERIODOS meta tin allagi kai exeis nevrakia oi ormones ftaine

ax00to .........

Ante ante Egines Gynaika twra :D

panosp1
02-08-2008, 04:12 AM
.... Loipon poli asxolithika mazi sou karagiozako apotyximene pou kathese kai vazeis to lineage pano apo prosopikes sou filies.

Pote to ekana ego ayto ?? oO

WhiteGod
02-08-2008, 04:16 AM
WX xryso mou sou Hrtyhe i prwti sou PERIODOS meta tin allagi kai exeis nevrakia oi ormones ftaine

ax00to .........

Ante ante Egines Gynaika twra :D
se ligo paw douleia kai to bradi tha eimai sti mana sou ela an thes na paris kana mati gia na deis pws gamane

Mani
02-08-2008, 04:19 AM
se ligo paw douleia kai to bradi tha eimai sti mana sou ela an thes na paris kana mati gia na deis pws gamane

Kai na theles zitises na sto kopsoun opote QQ sou prigkipessa mou

Oso gia tin douleia prosexe min sou spaseikana takouni sta pezodromia pou stinesai :D

ExOrIsToS
02-08-2008, 04:20 AM
Pote to ekana ego ayto ?? oO

De tha sou po gia oti exo akousei apo immos pou isoun palio clan mate giati den xero leptomeries. Tha sou po mono gia Attila kai z0el....

Deckadancer
02-08-2008, 04:26 AM
den mporeis na katalbeis oti den mporoume na asxolithoume me char pou apo male egine female kai me makrh ksantho malli kai to paizei kai magas?

traba asxolisou me tpt allo re ... milas kai sto bluh..

OXI .. DEN MPOROUN. giati an mporousan tose fores pou mas exoun kanei attack tha to eixan parei. pws sou fanike? min ksana asxolithite me to heine! einai isobio.. ok?

na se rwtisw kai egw... phsteyeis oti an thelame to gaddard den tha to pername???? tha mas stamatagate 50 p00t kai 20 syndicate???? xa0xa0ax0xa0xa0xa00xa kseftiles THIMATAAAAAAAAA.
aoxoaxaxoxaoxaoaoxaxoaxoaxooaxaxax:dem_luv2:QQ

WhiteGod
02-08-2008, 04:29 AM
Kai na theles zitises na sto kopsoun opote QQ sou prigkipessa mou

Oso gia tin douleia prosexe min sou spaseikana takouni sta pezodromia pou stinesai :D
egw gamaw esena sto game kai tin mana sou real life
kai eksalou den einai o main mou SE gia na me prostateuoun alli auto dixni to poso poustis mpori na eisai. ingame kai real egw den kriftika pote katw apo foustes opws kanis esei

panosp1
02-08-2008, 04:30 AM
De tha sou po gia oti exo akousei apo immos pou isoun palio clan mate giati den xero leptomeries. Tha sou po mono gia Attila kai z0el....

Apo immoz o devil13 vasika stravose mazi mou.. me abalon, jazze ktl milame akoma kanonika... kai me ton zoel milame msn ... o attilas vevea den mou milaei edo kai kairo giati ton pira partouza ston Narkalieyti sto MSN kai mou to krataei maniatiko edo kai mines... :/

Gia to SS tou ektora den akouo sxolia...Ti egine? Den exete na peite tipota ?
Mipos einai private server? oO

edit: p.s. @ immoz... kapoios na pei ston Ice oti i breaveheart exei oraio kolo....

Mani
02-08-2008, 04:35 AM
egw gamaw esena sto game kai tin mana sou real life
kai eksalou den einai o main mou SE gia na me prostateuoun alli auto dixni to poso poustis mpori na eisai ingame kai real egw den kriftika pote katw apo foustes opws kanis esei

Ax00to i prigkipissa me katigorei pou ekana se ti sigkinitiko kai TeLLaro o se den einai gia na ton prostateyoun alla gia na se prostateyei ???buffs???Heal???Recharge????Root???? wx aman Trexa Trexa Hrthan ta fantasmatakiaTrekse na kryfteis (pacman gt eisai kai ligo argostrofi)

oso gia to Rl apla Roflarw an kai XWNOMAI katw apo foustes alla oxi opws
to ennoeis esy :D alla apo tin alli pou na ksereis esy apo ayta Prigkipessa mou

ExOrIsToS
02-08-2008, 04:53 AM
Apo immoz o devil13 vasika stravose mazi mou.. me abalon, jazze ktl milame akoma kanonika... kai me ton zoel milame msn ... o attilas vevea den mou milaei edo kai kairo giati ton pira partouza ston Narkalieyti sto MSN kai mou to krataei maniatiko edo kai mines... :/

Gia to SS tou ektora den akouo sxolia...Ti egine? Den exete na peite tipota ?
Mipos einai private server? oO

edit: p.s. @ immoz... kapoios na pei ston Ice oti i breaveheart exei oraio kolo....

Nai gia to narkalieuti exei stravosei para poli! Tespa.... To ss tou ektora einai i apantisi sou se poio pragma?